20091011

Saya memang begini..terima sahajalah

Aku punya banyak masa untuk menyempurnakan pelbagai unfinished things surround me. Aku punya banyak masa untuk belajar memandangkan exam is around the corner. Aku juga punya banyak masa untuk blog ini juga. Tapi segala komitmen yang sepatutnya aku bikin sempurna itu aku tak pandang langsung..Human are to err...and so to forget things that they shouldn't forget to be done..Manusia manusia.

Untuk masa yang singkat ini, aku cuba untuk tidak pernah lagi fikir soal untuk menjaga hati sesiapa sebab aku sudah terlau penat untuk itu. Atau aku panggil benda bodoh itu. I've scarifies whole of my fucking life untuk menjaga hati orang-orang yang bangang sebab end up they betrayed me and I sucks for giving them second chances..Jadi bagi aku sekarang hidup perlu lebih cool dan tak perlu fikir small petty imbeciles anymore..Mereka itu sekarang bagi aku sampah. Sebab sampah kan asalnya sesuatu yang pernah elok untuk digunakan, dan akhirnya tidak berguna lagi? Kesian nasib sampah kan.

Aku suka quotes seperti "We don't call each other bestfriends cos we're all the same" sebab macam sungguh kacak dan aku sungguh teruja bila menyebutnya..I've gain my self esteem once I face much more reality in this fucking life, dan percayalah ia sangat mengujakan... Aku suka semua orang yang aku selesa untuk berkawan dan secara jujur aku akan cuba avoid sesiapa yang boleh memeningkan kepala..Ia bukan sejenis Epinephrine walaupun adakalanya aku mengaku aku seorang Adrenalin Junkie. Haha, itu cukup adrenalin ke? Jika boleh buat kau kecut-kecut rongga, kita memang satu bas lah ke destinasi yang sama.

Oh ya, aku rindu gila babi akan blog ini kerana disini aku menjadi terlalu jujur..lebih jujur lagi dari seorang aku when facing stupid people..Blog ini pernah bikin aku ketawa, adrenalin, sedih dan paling bodoh bergaduh dengan rakan baik atau pun kekasih. Tapi pergi mati, aku lebih sayang blog ini..dan aku tak kisah jika orang kata "marina tu mulut serupa gampang di dalam blog.." kau boleh pergi mati sebab ini adalah dunia aku, dan potong jari aku, kau yang berani buka mulut sebegitu mulut lebih busuk dari bangkai swine(aku guna swine sebab macam comel).

Jadi kesimpulannya aku ada midterm esok dan apa-kejadahnya-update-blog-ini-sekarang..

Dan support Bittersweet erh? (tbe2 je..)

Ok bai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...