20090513

apsal sakit hati sangat ni!!!!

Fak laaahh..

Apsal eh, aku selalu kalah dengan orang yang aku rasa aku mudah nak kalahkan.. memang sakit hati laahh.. Kalau cakap pun mensti orang cakap ntah pape, tapi petty things tu kdg2 boleh gugat ketenangan aku ahhh.

Apsal aku tak kuruss??

Itu je aku nak tauu.. sob3.. sedih siottt..nak kurus nak kuruss.. :( :(

Apsal kau dah kurusss nii.

6 comments:

Khairul said...

sebab apa yang fikir, tak akan terjadi

ceGhap said...

emo apa ni? mana ada gemok

Paranoid Kota said...

Kharul: kadang2 jadi

ceghap: emo ok.

Anonymous said...

hahah, x payahla... just chill and thankful for all thing that ypu have all this time. mwah mwah

cUp!d said...

nak kurus??
ko clash skrg!! hehe
=p

Paranoid Kota said...

akak!!!!!!!!!!!!!! demyu.. huahuaaa


mwah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...