20090529

Jaya supermarket dan hidup aku

Berita semalam memang mengejutkan aku seisi keluarga,

Cewaah, tak boleh blah kan, hahaa...mana taknya, Jaya Seksyen 14 runtuh..

Boleh katakan Jaya tu macam tempat permainan aku je dulu-dulu.. Supermarket pertama yang aku jejak, seingat aku lah, adalah Jaya tu.

Pegi MCd kat situ, pergi beli kasut lah, saloonlah, macam-macam..

Sebagai seorang gadis yang dibesarkan di PJ, aku rasa bukan aku sorang je rasa macam ni, mana taknya, masa cuti sem lepas baru aku ulang alik ke sana sebab kerja part time..Memang bangunan tu dah lama, dan wajar nak roboh.. Jaya 33 sebelah tu dah cukup cool nak ganti Jaya lama..

Apa-apa pun, bangunan biru tu takkan aku lupakan.


p/s: Kereta kawan aku pon baru lepas kena pecah kt bus stop tepi jaya tu, laptop hilang.
Bagus jugak roboh, clear sikit area tu kan kan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...