20101116

Korban!

Mari korbankan kebencian! Itu tagline untuk entry kalini.

Haha. Tipu. Mana boleh aku kan lah diehatefan yang sebenarnya jadi tu lah sebenarnya masalah aku paling besar sekarang. Aku semakin kuat menjadi seorang stalker terhebat. Aku benci buat kerja ni sebenarnya tapi aku terpaksa. Aku sakit hati untuk lihat ada orang yang aku benci hidup senang. Ya, saya perempuan yang tak cool langsung. Terima Kasih!

Rasanya ada manusia yang hidup didalam kelibangan sekarang. Tahniah! Kan aku dah cakap banyak kali, hidup kuat ranjit orang maka Tuhan ranjit semula. Karma kan. Aku suka.

Dan, semakin sibuk dengan akiviti harian - MLP dan Matlab. It's going to end very soon. Very soon.

Tahu tak aku belum tau nak kerja mana lagi. Ya, aku pun sama libang.

Mari menjadi matang!

Tiba2.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...