20081024

Boleh tak aku nak pengsan kejap?

lama dooh tak update, guess what, aku tengah finall. Hari ni first paper, tapi cam okey lah.. Memang saiko semua orang tadi.. paper AI abis kul 11.45, kul 11 sme dah kua..damnn! aku plak buat Semantic Net tu smpai 45 minit.. hahaa... memang aku selalu lembap! aku tengah nak blaja skill2 tulis laju untuk persediaan jawab java nanti.. sure aku berpeluh2 macam nak kene interview dengan rektor.. sengal gila aku, sumpahH!

malam tadi aku belajar gitu2 je.. damn lagi sekali, dynomite tu memang lagi kuat dari sihir omma bertha.. aku tak boleh nak fokus langsung! anis plak sampai nak terkoyak notes AI tu dia baca, aku pon ter influence 30 peratus lah, itu pun dah kira bersyukur.. mom, hahaaa... awal2 lagi dah tdo.. takper lahh,, kua2 result kang, dia dah occupy satu seat untuk Dean List's achievers Night.. Aku? biasalahh..suam2 kukuu...

Grr.. mengingatkan pada tarikh 20 Oct memang mngerikan daripada tengok sundal bolong.. Aku menghadap coding java 9jam non stop sebab 21 haribulan tu presentation.. bak kata mak yus, iaitu mak aku jugakk, kitorang kat Kyros mlm tu memang mcm skuad berani mati.. 12 jam sblm presentation baru nak mula type public class BookingSystem; yang mana kalau bro Hamwira tengok dia sure akan tarik diri dari jadi lecturer java..hahahaaa.. betul dooh aku cakap.. bagi lahh 1000 pun aku taknak belajar java lagi!! Tapi abi dzar cakap sambil gelak, "kalau 2000 nak?" aku pon jawab.. "hehe, bila naik sikit dari 1000 boleh kot!" haha..Memamg korang tak tahu sebab java bukan mcm asgmt marketing atau history atau artificial intelligence yangmana kau boleh type tajuk asgmt atau projek korang kat google pastu kau paste kat word, edit dan hantar.. dammn, its aint easy at alll!!!!

Pukul 7.45 malam aku heading to Kyros bersama skuad2 berani mati.. sampai2 bukan skuad aku je rupanya yang berani mati, tapi banyak skaud2 lain yangmana kalau aku cakap ada 5 kelas java, 5-5 kelas pun ada kat Kyros tu, hahahahhh... boleh siap nak order mcd, konon2 nak relax dari tensi yang melanda 6jam lepas.. ngeh. stupid ddoool.. itu aku rasa tak tdo malam sambil bertudung siapkan projek java tu yang boleh aku katakan tak ikut requirement tu..=.=
Dengan rasa sejuk macam dekat kampung, memang adrinalin makin menjadi2..pkul 6.45 pagi esoknya, aku balik bilik, tdo 2 jam sebelum present pkul 11.. memang lecturer aku tak tahu semua tu.., kalau tak mesti dia bagi markah kesiann! hahahaahahhh

Itu cerita ngeri 20 oktober.

Aku sampai cakap benda ni, boleh tak aku nak pengsan sekarang, pastu aku bangun balik lepas korang semua present? HAHA.. sumpah aku rasa adrenalin sampai nak terkencing tapi aku rasa macam nak amik java lagi..

heh.

Lain2 cerita tak semenarik cerita ngeri 20 oktober

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...