20090607

Rinduuunyaa weh!

Lama betul tak spend time utk blogging.. rasa macam rindu sangat dah.. banyak benda yang aku nak cakap.. Kadang2 bila aku tengah berjalan2 idea tu dtg, dan tiap kali itu lah, yus yang kena pedih telinga dengar aku bebel2.. bukan apa, sejak terputus bekalan internet ni, memang runtum betul lah jiwa ni.. ececehh..

pertama: aku pening dengan isu pemimpin masa kini, rasa macam dah penat nak cakap.. Cuba kita fikir2 balik perjuangan sahabat, khalifah berempatm yang sanggup mati demi rakyat, walhal mereka punya harta, pangkat dan segalanya, masih lagi berumah di pondok usang, masih lagi tidak tidur malam memikirkan hal rakyat, tapi kenapa pemimpin sekarang berebut2kan pangkat dan bila dapat pangkat, beli pulak ferrari, beli pulak hotel, tak faham..

kedua: Sekarang tengah short semester, semua lecturer nak habiskan lecture dgn laju, kelas satu hari 3 jam, tapi aku respect lecturer Cyber Law aku, masih nak spend setengah jam untuk kami present pasal sahabat nabi..gila hebat!

ketiga: Kenapa jiran aku perangai macam haram? nak pindah lah weii.. tak tahan.. --'

keempat: Aku benci tengok lelaki budget cool.. macam nak terjun dari bangunan KLCC pn ada bila tengok perangai jengkel dia tu, cakap pandai macam harun din, tapi macam ayah pin..


3 comments:

Aida Zahrol said...

hmmm...bosan gila ngan pemimpin weh...rasa mcm tak beguna je undi2 selama ni...sbb lepas tu mereka hijack balik hak tu...

babe...da nak habis study eh? :D

Marina Ina said...

betul3..

hehe..i lambat lg lah syg..satu stgh tahun g.. :((

Aida Zahrol said...

lew...lmbt lagi ke? baru nak suro u apply pett...hahah...u nak ke kat kerteh niii...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...