20091014

Bodoh

Aku cukup tak boleh nak consider perangai bodoh yang satu ni.

Bila kau jadi stalker, dan orang tahu siapa kau, sunggh memalukan bukan?

Aku tak cakap yang aku innocent dan tak pernah stalk sesiapa, and to be frank, I did stalk people whom i wish to, but I'm smart enough of hiding my identity.. aku cuma nak cakap satu perkara sahaja lah, kau dah tak perlu untuk semua itu sebab kau tahu siapa marina kan? dan aku juga bukan lah palsu seperti plastik watson ataupun giant, aku tak suka hiding apa-apa kepada sesiapa kecuali satu perkara which aku rasa kau pun tahu apa.

Kau terlalu bodoh untuk berlagak baik depan aku, dan percayalah, aku gelak terbahak-bahak dengan dungunya engkau ni, kesian betul.. Jadi tips untuk hari ini adalah, jika kau rasa ingin create satu profile facebook khas untuk stalk aku, adalah lebih baik, kau tukar info di tab itu seperti interest, activities, favourites dan sebagainya sebab senang-senang orang dapat trace siapa kau sebenarnya..Aduh, benda simple tu pun nak kena ajar ke? Kesian betul lah.

Sudah sudah lah ok, sebab things will never be the same as before, and you know how revengeful dan aku cuma mahu kau rasa sakit seperti kau pernah bikin aku sakit, ok?

Pathetic lah apa pun ya.
wtf.

Oh ya, pesanan untuk sesiapa yang ada di dalam friendlist facebook saya, anda di galakkan delete saya dari friendlist jika sekiranya anda memang tidak berminat langsung dengan band favourite saya, Bittersweet sebab saya akan keep on invite anda utk itu ini dan if it seems annoying from your eyes, kindly delete me, I don't need you, bye.

3 comments:

Aida Zahrol said...

sape laaaaa yg stalk dgn tak bijak tu. adik i pun tau camne nak stalk ngan lebih bijak kot. isk isk isk..


neway...i mcm tau je sape yg annoy wif bittersweet tu ;PP

Marina Ina said...

tu ah..agak mcm bangang nk mampos.. pjg cte die..nnt i cte sure u gelak... bodo punye pmpn..

tau xpe, i dh delete dia kot.. semak je

Aniely said...

wah~! ena ngamOk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...