20091101

Lama dah ni

Saya ada peperiksaan dalam tiga hari lagi ni, jadi memang betul2 adrenalin sekarang ni.. Macam naik roller coster dan tak ada tali pinggang keselamatan, hanya perlu pandai2 pegang besi kat kerusi orang depan. Haish...saya risau ni, awak tau tak?

Saya satisfy dengan kehidupan saya sekarang walaupun kadangkala saya main puzzle dengan perasaan sendiri. Tahu konsep puzzle kan? Ala,, bila awak sendiri cari pasal hancurkan puzzle tu dan sendiri cari susah nak kena sambung balik, hmm macam tu lah konsep dia. Tak ke sendiri cari masalah namanya tu?? Macam macam lah Marina Ahmad Bakri ni...(sengaja je taip nama sendiri penuh-penuh, haha)

Ok lah, saya cuma nak cakap, saya benci lelaki penipu, saya benci lelaki kuat flirt dan saya benci lelaki suka cakap manis-manis, sebab saya takut kena kencing manis. Saya juga tak tau apa dan siapa dalam hati saya, sebab tu tak payah lah cuba nak faham saya. Haish..pening la..

ok dah la tu kot.
Wish me luck, sayang,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...