20091120

Saya masih gadisparanoid itu

Rasa sungguh lama untuk sebuah tulisan sangat.. Apa yang berubah, berubah lah..
Namun saya masih gadisparanoid itu.

Kadangkala saya rasa takdir cemburu dengan saya. Sebab adakalanya saya cuma rasa kebahagiaan yang sekejap sebelum ianya lenyap, in a blink of an eye. You try to hold it tight, you try very hard namun kau tahu bukan kau yang tentukan segalanya..Jika ia tetap mahu pergi kau pegang lah sekuat manapun ia akan pergi juga.

Tiba-tiba tadi teringat arwah atuk. Dan rasa sebak. Kau pasti tahu, bila kau ada satu masalah yang boleh menyebabkan kau menangis, kau pasti akan teringat lagi sesuatu yang lebih sedih dari itu. People tend to do stupid things, whether they realize it or not. Ia tetap akan berlaku. Rindu atuk dan terkilan itu masih ada.. Marina, kau terlalu loser.

Ah, pergilah mati.

Aku tahu tuhan tu sayangkan aku.
Dia tidak kejam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...