20100918

Rindu

Sumpah dah lama tak jumpa kau, ketenangan. Mana menghilang pun tak pasti. Aku memang loser bila perlu ada seseorang yang kuat bersama aku untuk aku jadi kuat dan bila mereka tiada aku kembali jadi bodoh. Yes, indeed I am a such a pathetic loser. Aku cuba cari, ah tapi sebenarnya tidak cari pun, aku tipu.

Aku rindu aku beberapa tahun dahulu. Aku rindu kan siapa aku pada zaman sekolah. Aku rindu aku pada zaman umur 18-21. Pada masa ini kehidupan aku adalah aku dan kekasih aku. Aku tak perlu hirau apapun bangsat didepan mata. Aku tetap gembira. Kenapa tidak sekarang? Kenapa mereka seakan menganggap aku bagai kereta control yang boleh ditekan "play, reverse, fly, left, right dan stop"

Ya, aku yang bodoh.

Biar orang buat diri aku bagai gampang!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...