20091223

Pernah

Pernah tak apabila kau baring dan menutup mata, kau terbayang kan sesuatu yang indah. Dan sebenarnya definisi indah itu kan sangat universal, maka apa sebenarnya keindahan yang aku maksudkan dalam setiap mimpi itu aku pun tak pasti.. Adakah apabila seseorang menyayangi dan mengasihani kamu, maka kamu katakan itu indah? Atau, menyayangi orang yang tidak menyayangi kamu yang dimaksudkan dengan indah? Aku masih blurr dan kurang faham.

Aku pernah cakap pada diri sendiri, aku tak mahu bercinta lagi dan aku harap aku akan hanya jumpa orang yang bakal tua bersama aku ketika betul2 sampai masa ingin berumah tangga. Sense yang sangat indah apabila kamu berkahwin tanpa pernah melakukan dosa, dan kau faham lah sendiri apa itu dosa sebelum berkahwin. Kadangkala aku suka cakap pelik dan macam bagus. Keep silent, I know you are reading this.

Dan apabila kamu ingin berkata itu dan ini dan orang membaca dan keep on questioning you with all those crap,, and for sure you'll be messed. Jadi untuk cerita semua pada sekurang-kurangnya 30-40 reader satu hari adalah sesuatu yang pelik dan tak masuk akal..Apa lagi untuk biar semua tahu tentang kehidupan peribadi kamu dan keep keep talking like ass dan aku akan mengamuk macam tiada agama..Jadi diam kan lebih bagus.

Susah apabila kamu punya lebih dari seorang orang yang betul2 mengambil berat.

Penat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...