20091207

Wolff-Parkinson-White Syndrome

Jika kamu perasan, dahulu topik tentang waktu tidur aku sering popular di dalam setiap entri pun. Tulisan kali ini tidak akan curi sedikit pun masa kamu kerana aku cuma nak bagitahu yang my heart keeps beating at a faster pace and it's not like i'm doing exercise or anything since this morning.. lately aku I sleep less, kuat lari malam dan tidur sekejap jadi emosi mungkin terganggu dan i'll grow older than my actual age.. tolong jangan. pelis.

Aku seorang yang sukar tidur dan semua orang pun tahu, jadi bila aku tidur kawan2 akan senyap mati sebab tak mahu aku terjaga. Ya, kawan2 saya memang ensem semua dan baik hati juga. Semalam aku terlena jam 5.30 pagi dan bangun jam 8 untuk beli buku di kedai-buku-sekolah-yang-setiap-seorang-akan-spent-20minit-hanya-untuk-beli-buku-anak-darjah-empat. Jadi aku pathetic dan hanya dapat beli buku pada jam 12 tengah hari..Balik dan thinking of closing my pretty eyes not to sleep but rest tapi jantung akan berdegup macam kereta F1.. so, I fade up dan pergi makan roti.

Itu rutin harian dahulu kala dan mengapa jadi lagi ni?

arghhh.., i'm so fucking sleepy dan tajuk entri tu kamu lupakan sahajalah ya atau kau rajin untuk baca sini, I should be glad.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...