20081205

Tag busy body, semua nak tahu

Ohh, it has been a while benda tag2 tak buat ni.. tapi buat aje lah.



1) bekas kekasih saya adalah

Seorang lelaki biasa .

2) saya sedang mendengar
Deruan angin kipas.

3) mungkin saya patut
Mengkaji lagi Sanggar Teater, semakin insist nampaknya.

4) saya suka belajar
Ohh, maaf, saya tidak suka belajar.

5) sahabat baik saya adalah
Blog ini.

6) saya tak paham
Kenapa melayu semakin bodoh dan malas.

7) saya kehilangan
Kepercayaan terhadap seseorang.

8) ramai yg berkata
I don't give a fuck. Thanks.

9) makna nama saya ialah
Pelabuhan

10) cinta tu adalah....
Indah cuma semusim, nafsu mengeliling.

11) di suatu tempat
Iaitu pentas teater, aku akan mendeklamasikan skrip bangsawan hasil karya agung.

12) saya akan cuba
Menjadi seperti pemikiran wanita bekerjaya tiga puluh tahun usia.

13) makna SELAMANYA ialah
tiada yang selamanya; alam pun fana.

14) handphone saya...
Murah.

15) saya paling meluat
Orang yang tiada cita cita; sibuk menyibuk hal orang, malas dan akhirnya menyesal tak tentu pasal.

16) bila saya bangun dr tidur
Saya akan kata, kenapalah aku kena pangun pagi2?

17) party adalah
Sesuatu yang baru dipelajari oleh rempit kota.

18) haiwan yg paling cute
Ialah hamster.

19) peringkat umur yg paling menyeronokkn
21 mungkin.


20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
Tak tension pun.

21) mlm ini saya akan cuba
Mimpi tempat lain selain Copenhagen.

22) saya btl2 inginkan
Sila lihat kiri, wishlist;

23) bila tgk muka kt cermin pg td
Saya terus pakai eye liner

24) shopping kompleks adalah
Tempat berkumpul mat rempit dan juga anak Dato'

25) makanan segera biasanya
Mahal

26) ayat2 terakhir kata pd org...
Ohh, amukan, tak perlu untuk di perkatakan.

27) nk pnjgkn tag ni?
Kalau bukan soalan bodoh seperti di atas.

28) mata sy
Kenapa dengan mata?


-----------------------------------------------------------------------------------------------


By rabbit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...