20090918

Kadangkala seronok juga

Eh, sebenarnya masih ada satu hari lagi sebelum Ramadhan melabuhkan tirai... rasa sedih nak tinggalkan Ramadhan kali ni..entah sebak semacam..mungkin aku dah menjadi lebih syaitan, jadi aku selalu je alpa pada bulan mulia ni..

Aku sebenarnya curi-curi masa barang 5 minit untuk tulis entri ini sebelum cuti beraya..tak sakan pun sebenarnya tapi saudara-mara ada di rumah..perlukan perhatian aku juga tu..Hmm, raya tahun ni memang sebak...mungkin sebab antara kami..mungkin atau sebab lain...entah..tapi aku tak nak peduli.. Ini kan hari raya? Apa salah kala aku nak bergembira.. Aku terlalu letih nak fikirkan masalah nak murung..Get a life lah marina kan?

Baik, di kesempatan ini, saya nak mengambil peluang mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kawan-kawan dan yang tersayang, Mom, Yus, Aida Zahrol, Ain Bijak, Herry dan kawan-kawan Bittersweet lain, Fad, Uda, Anis, Fanna, Ain Syazrinie, Janie, dan siapa-siapalah yang tak senarai termasuk pembaca belog saya ini..Maaf Zahir Batin lah ya?

Baju raya kau semua kaler apa sebab aku catat rekod tak shopping langsung raya ini.

Hebat kan?

7 comments:

Aida Zahrol said...

tak shopping raya tkleh. sbb tetibe dah ade baju raya. nak tak nak paling kurang pun kena cari tudung baru. hahah...


tapi i catat rekod tak pegi bazar ramadhan pun. power tak? ;PP


Happy Raya darl!!! :D

ain syazrinie said...

saya tak pernah miss entry awak. semua dikhatamkan. hihi.

slmt hari raye :)

nabilanazlan said...

sayer br beli siang tadik setelah mengetahui bahwa mak sayer tak sediakan bju rayer tuk saya..hahaha..

sayer kaler oren! meletopp x?

Marina Ina said...

gila lah babe! i plak catat rekod hampir setiap hari tak pergi teraweh.. adoi...syaitan betul..

lev lev lev.. :))

Hariry Ariffin said...

Selamat hari raya. :)

Aida Zahrol said...

oh bab teraweh i pon tergolong jugak. macam makin setan je ramadan i kali ni...isk isk isk...

chuppp! baju raya i kaler pepel + red orangy. u?

a . i . n said...

eh ain bijak pun ada erh.. hehe.. selamat hari raya juga sayang.. aku pun takde shopping.. kita kan geng.. ngee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...