20090717

Entri Keji

(Bukan untuk bacaan 18 tahun ke bawah)


Kau mesti tahu apa itu bodoh sombong? Kalau kau kurang jelas, mari, aku perjelas.

Definisi bodoh-sombong, adalah khas untuk kau yang belajar bodoh, ilmu bodoh, agama bodoh, apatah lagi soal perasaan pun kau terlebih bodoh, dan kau cuba tonjol bijak, angkuh, keji. Namun separanya pun kau tin kosong, tidak lebih dari sampah.

Kau sibuk dabik siapa engkau, walhal kau datang dari ceruk tanah merah, busuk hancing. Namun itu bukan isinya. Yang penting kau bodoh, dan mahu berlagak kau suci. Kesian untuk mak ayah kau. Dapat anak sebegini.

Cuba seminit dua kau fikir kembali, siapa sebenarnya ada disekeliling kau? Kau tiada siapa. Kalaupun ada, sama sampah-busuknya seperti kau juga. Teriak sana, canang sini, domba situ dan akhirnya semua menempek 'keji' pada dahi engkau. Sekurang-kurangnya, kawan kau seorang lagi tu (since kau ada satu kawan sahaja sekarang) pernah juga terbit rasa sedih, insaf dan maaf walau pernah berbuat hina, namun kau? Hati bangsat gamaknya. Tiada belas kompromi. Apa kau tuhan?

Hai si bodoh,

Kau tak angkat ketiak, 1000 meter kami tahu hangitnya, KAMI. Erti bukan aku sahaja. Ohh ya, jika kau pernah membaca entri keji ini, malam semalam, dan juga malam2 sebelumnya, selalu sahaja kami bualkan tentang bodohnya manusia busuk serupa engkau. Luar putih dalam lekat hitam, tak akan putih walau segallon asid disimbah kedalam hati durjana milik engkau itu.

Teruskanlah berdendam, kerana, hanya satu perasaan itu sahaja yang mampu dan kau tahu rasa. Hanya itu sahaja ada dalam diri kau selain hasad, iri dan dengki. Mereka adalah satu -- iaitu engkau. Kasihan, seumur hidup kau tidak pernah kenal erti lain selain dengki dan hasad. Kau tak pernah rasa apa itu nikmat persahabatan, nikmat kasih sayang, nikmat bermaafan dan nikmat persaudaraan.

Nikmat yang kau rasa, nikmat hasad, nikmat syaitan serupa engkau.

Bagaimana ya?

Kau boleh hidup menongkah hari mendabik bidang. Walhal orang jijik lihat tingkahkau. Orang ketawa. Berlagak dengan ada kereta kancil merah. Apa kanak2 kah kau ni? Aku fikir lebih baik kau jajakan badan dari membuat onar. Itu lebih mulia aku rasa.

Kau tahu satu benda?

Pelacur pun tak sehina engkau,
Bermakna, mertabat engkau..

Setara anjing kurap.


Aku?

Ya, aku memang pari-pari.

Ada aku kisah, minah?

3 comments:

Anonymous said...

ohooo..
marah betul nih..
sape weh?
ko ltak je name minah kelantan 2..

Anonymous said...

ohooo..
marah betul nih..
sape weh?
ko ltak je name minah kelantan 2..

Paranoid Kota said...

haih, nnt malu pulak dia dgn kebodohan diaa tu...dan kita pun tkde benda nak buat gelak2 diwaktu lapang..HAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...