20080625

The definition of loyal

Semalam kan, saya ada buat seseorang marah.. saya mintak maaf sangat2, lepas tu kan, dia cakap,

"esok, if you online, tolong google kan meaning loyal, and belajar fahami maksud dia"


maaf, maaf, jika saya tidak google sekali pn, saya memang tahu benar apa itu loyal. tapi saya google jugak.. hmmp..apa sudah terjadi??

L.o.y.a.l

1: unswerving in allegiance as:

a: faithful in allegiance to one's lawful sovereign or government
b: faithful to a private person to whom fidelity is due
c
: faithful to a cause, ideal, custom, institution, or product

Iya, iya, saya fahamm..maaf lagi..buat kamu serabut dengan saya dan juga kerja

=,=

1 comment:

::hanneys:: said...

hahaha...aku suke org yg soh ko search kt google tuh..kmslm ek??hahaha..xpOwn ko search kt engineering village ke..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...