20080624

Sebuah kematian

Tadi,
sedang saya jalan2 ke myspace kawan-kawan,
sayang terlihat satu profile ini, status dia "ya. saya acit : nurul ain binti zamzuri. al-fatihah" bila saya baca komen dia, semua kawan2 cakap, apit, takziah untuk ain, rupanya, gf dia ain baru meninggal hari ini, 24 June, sebab kemalangan di highway karak dalam perjalanan dari Pahang ke KL, sdih nya..

Kawan2,
Ain itu baru berusia 20thn! Jadi ajal maut itu mmg di tgn tuhan..Ain mmg cantik. tapi itulah, tiada siapa mampu melawan takdir bukan? tapi yang terharu tu, bf dia Acit tu, dah lah mourning saja.. lagu pulak kt profile Smoother Me dari The Used...kesian nya.. Semoga roh Ain, pelajar Biotech, UPM di cucuri rahmat, kita sama2 doakan ya, dan tak lupa untuk sedekahkan al-fatihah..everyone shall taste death..itu janji Allah kepada hambanya.


Tiba2 saya terfikir juga,
Seandainya esok atau lusa, atau mungkin juga sebentar lagi, Allah cabut nyawa saya,
bagaimana ya? siapa pula akan mengambil alih account myspace saya, seperti Ain? blog ini pula akan menjadi sejarah, hasil tulisan tangan saya, friendster dan facebook..ahahaa.. kelakar pula rasanya. Namun itu fakta..Ya Allah, jangan kau ambil nyawa aku sekarang, kerana aku perlu membalas jasa kedua orang tua ku, masih sezarah amalanku, bagaimana ingin aku menghadapmu?

=,=




2 comments:

::hanneys:: said...

weyhs...sedih dowh...aduss...hmmm..Al-Fatihah..;(

Marina Ina said...

sob3.. alfatihah to late ain. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...