20080723

Hari ini dan semalam

Aku dalam kelas AI ni.. 8.30 pg. Sekarang baru aku tahu bahawa kelas pagi memang best. Walaupun azab nak bangun tu macam haram, tapi to be frank, kita akan rasa fresh sangat² (baru nak realize) So, sem depan nak reg kelas pagi² sme bleh? [hopefully] ;p


Semalam konsultasi bersama Dato' Ismail. Dia mmg kacak walaupun berusia awal 40-an. Suntikan kedua yang telah diberi sebelah lengan kanan masih terasa kebasnya sehingga kini. Permulaan aku masuk ke dalam bilik pemeriksaan, beliau agak yang aku telah sihat, namun dia salah.. Nyata dia terkejut dengan kondisi aku walaupun telah diberi suntikan pertama worth RM70, aku masih tidak juga baik.


Untuk pembedahan, katanya aku masih terlalu muda, beliau tidak sampai hati. Lantas beliau berikan aku ubat lagi untuk menutup luka dalaman aku. Namun aku rasa seandainya cukup 7hari sakit ini masih berterusan, aku akan panjangkan hal ini ke hospital, iya lah takut ada sakit lain pula.

Apa² pun terima kasih buat teman² kerana mendoakan aku..


Allah bless
Taa..
;)

1 comment:

Taz Jaafar said...

get well soon :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...