20080413

Ada org ckp marina gedik!

hahah..selama aku hidup ni..jrg aku dengar org kata aku gedik..selalunya 1st impression org akan judge aku seorg yg garang..ya,aku admit and a lot of
my buddies especially lelaki pun taw yg aku mmg tegas dan garang

itu betul..mmg aku garang..pastu ada org ckp aku sensitive and emo..
*GRRR...itu pun btul!
manja? ya2...itu juga sgt betul..manja bertempatlah..

tp ttbe rs 'culture shock' plak gelaran baru aku dpt dr seorg teman ni..
anyway..aku tk rs mrh ke ape..walhal lg rs cam bes je..ye la, tk pnh org ckp gedik..ttbe dpt title tu mcm agak 'wow' gak lah!! hahah


situation 1

ena : u ske org manja?
Y : tk ske, bg i org manja tu gedik!
ena : hello, tlg sket manja lain oke, gedik is diff thing.
Y : bg i manja is gedik
ena : so, nnt wife you nk manja tu kira gedik la?
Y : (no word) yela2... manja tk sama dgn gedik!
ena : yeayy!! *menang*

situation 2

Y : hey, npe u ske type 'gyle' bkn gila?
ena : ske hati i lah.. you susah npe..you pun sama..bla2..
Y : hahah..itu utara, lain!
ena : sama oke, ttp kesalahan ejaan
Y : tk sama lah! hah, ske hati you la...
ena : mmg, ske hati i la, you sakit hati plak kenapa?
Y : tk sakit hati pn..saja rs cm gedik plak.
ena : owhh..klau cmtu i akan trus type 'gyle' smpai mati..lalala~
Y : sampai mati la you gedik! hahaha..
ena : suka hati i la nk gedik..bkn i sshkan u ponn.. ;p
Y --> ntah, tk sure ape dia rs..tp mesti dia bengang sbb dia kalah lg! hahah.. *Grinn*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...