20080413

Semalam

Smlm... 12 April 2008..

aku menangis lagi..aku menangis mcm aku menangis bln 2 yg lalu..
aku fikir..itu lah kali pertama dan terakhir aku akan menangis mcm org gila kerana disakiti,tapi aku silap..rupa2nya org yang sgt aku percaya dan sgt menyayangi aku yg menyakiti aku buat kali kedua..

namun aku pasrah..aku taw..dia punya point yg agak kuat untuk menyalahkan
aku...ya, aku mengaku..tp aku buat itu bersebab..aku cuma ingin supaya dia fhm.. tetapi aku silap..

skrg aku hanya berharap kwn2ku akan selalu membantu aku untuk bangun semula
setelah aku jatuh dan sakit..kawan2..buatlah aku tersenyum dan ketawa seperti ena yg pernah kalian kenal 3 tahun yang dulu...spt ena yg kalian kenal 8 tahun dahulu..seorg yang ceria dan bijak..aku tahu itu adalah diriku..


12 April 2008, 01.15am

mom : ena,kau tgh sedih kan? aku nk cerita kelakar ni..
ena : apa je lah kau ni mom..aku sedih sgt ni..
mom : kau taw..**** selama ni dok msg2 aku, rupa2nya dia nk approach kau lah!!
ena : omg!! no wayyyy..
mom : hahahah..rupa2nya lepas exam FQA hari tu dia nk mintak no kau, tp tk brani..dia nk cuba nex sem..geli oke! aku ckp kau tk available
ena : eyyuu...klau aku available pn no wayy laaaa.. *pffftt..
mom : *laughing*
ena : *laughing while crying*

hati aku tiada untuk sesiapa sekarang, aku sgt kecewa..dan takut kecewa lagi..

;'{

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...