20080412

Pengalaman oh pengalaman...

2008... permulaan tahun ni byk mengajar aku erti kehidupan...
byk yg aku tlh belajar..ya, pengalaman ini la yg mematangkan aku..
i've learnt many so many things..

tentang apa itu nilai seorg sahabat,,
tentang ragam mcm2 manusia kt dunia ni,,

juga belajar sesuatu yang sgt berharga..

seseorg yang syg kita..tk mungkin akan terus menyayangi kita selamanya...
aku juga sedar.. Tuhan itu sentiasa menyayangi aku..


situation 1:

ena : sampai hati wat i mcm ni
X : pliss la.. gimme a new life... u yg nk semua ni jd dulu..
ena: then, y dont u gimme another chance?? i bet we'll be better than this
X : dont get me wrong ok..pliss la... do not disturb my life
ena : *crying until no more tears.. ;'{

situation 2:

ena : u,smpai hati ****** wat i mcm ni..i love him
Y : alah, mcm la tk da org lain yg syg you.
ena : siapa?
Y : i..
ena : ;)


situation 3:

ena : anis...aku sedih dia wat aku mcm ni
anis : na, aku terkejut, dia pun wat kau mcm ni..shit la..
ena : anis..brapa kali lg aku nk menangis..tk ckup ke **** wat aku mcm tu hr tu?
anis : na, igt 1 benda.. Tuhan tu tk kejam
ena : aku benci dia anis..
anis : na, aku benci sapa2 je yg wat kau menangis...i'll owez be by your side..


situation 4:

mama: ena, sabar ya..setiap yg berlaku tu ada hikmahnya... ena cantik, ramai yg boleh syg ena.. bkn ****** je...
ena: tp ena sedih la mama, ena tk sangka ****** pn sanggup wt ena mcm ni..
mama:tk pe na, nnt sape2 lelaki mintak no ena, bg je.. ;p
ena: ;)


situation 5:

ena : mom...aku sedih..bla3..
mom : omg!! ena...kesian kau.. i feel like crying too..
ena : mom, kau taw kan..aku bla2..
mom : aku taw na, igt..aku syg kau..syg sgt..kau ada aku..
ena : ;'{


to all my friends and mama...thanks.. ena cuma ada korang je nk support ena..
ena nk mulakan hidup baru..kejar cita2 ena.. ena janji, ena cuba untuk berubah..
cuba untuk tidak lg keluarkan air mata ena..ena taw..1 hari nnt.. ena akan jumpa yg
terbaik..

oh Allah..
please guide me..
i've done a lot of mistakes..
this is all my fault..

ya..
ini balasan yg aku terima..
aku redha..

;'{

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...