20080725

Aku harap kau cepat mati

Kadang2 aku rasa dunia ni macam tak adil..ahh, entahlah, untuk memperkatakan soal takdir ini memang luar bidang kuasa insan jahil seperti aku.. Namun terkadang aku terfikir, mengapa seorang kejam dan zalim itu boleh kecap bahagia semudah itu..Dan bagi sesiapa yang memberi peluang semudah ABC, memang satu perkataan untuk engkau, fuck!

Bagi aku, untuk seorang yang telah mempermainkan seorang yang lain, maksud aku, kesakitan yang di luar kebiasaan, dia memang layak mati dengan ngeri. Pada pendapat aku, manusia itu tidak punya hak untuk menyakiti hati seseorang yang lain. Absolutely not! Tolong jangan pentingkan diri kau dengan menyebut tentang besarnya pengorbanan engkau sebab itu semua lakonan semata. Tolong jangan sentuh soal menjaga hati dan sebagainya, sebab itu jijik sekali, tak sesuai dengan perbuatan yang telah engkau berdua lakukan.

Tak mengapa, sesungguhnya Tuhan itu punya kuasa, the absolute, ultimate power..
Dan sesungguhnya, aku tidak dapat memaafkan dosa yang telah engkau lakukan terhadap jiwa aku. Fuck, sekarang baru lah kau nak cakap,

"tak apa, manusia itu bisa berubah, berikan dia peluang.."


Dem.Kenapa tidak kau terfikir sewaktu acapkali kau menghina dia dahulu? Luar dalam nya kau sebut, sekarang kau cakap yang engkau ingin beri dia peluang. Kau yang pentingkan diri atau dia yang layak diberi peluang. Hell, orang macam lelaki dayus itu lebih layak mati, yang engkau bagi peluang dia bahagia kenapa? demmit!


Bodoh, mesti sekarang dia fikir dia juara, sudahlah perasaan wanita dipermainkan, sekarang dia dapat engkau pula..wahh, juara antara juara lah dia, bukan? yang salahnya engkau! yang herhegeh2 selepas meludah kenapa? fak fak, lelaki itu pasti sedang tersenyum bangga sambil ketawa persis syaitan yang kekenyangan..

Bear in mind,

You won't be happy.. atas kesakitan dan air mata orang lain..
--'

2 comments:

Aida Zahrol said...

You won't be happy.. atas kesakitan dan air mata orang lain..

so dem rite!!! what goes around comes around~!

Retro9 said...

aden plak harap HQ PTPTN cepat hangus tebakar,meletop,kne bom..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...