20080907

Perkahwinan dan kematian

Ramadhan menjelang lagi.. Kali ini aku lihat ramai betul pasangan terutamanya kawan2 aku lah yang dah berkahwin.. seronok betul tengok diorang.. yang tunang pun ape kurangnya.. especially to Kawan2 SAMTTAJ, ramai yang dah mendirikan rumah tangga.. Ramadhan kali ini mungkin memberi lebih makna buat pasangan2 ini.. mudah2 hanlah eh! Untuk pasangan yang baru mendirikan rumah tangga, Zamina Nabila & David, im so sorry tk datang the wedding, damn lupa gila.. hmmp. untuk Jaemah & Lutfi yang baru bertunang hari tu.. semoga cepat2 kawin, tak payah nak tunang lame2...hampeh!

Jumpa kawan2 lama hr tu memang rasa kekok sket lahh.. mungkin lama sangat tak jumpa. Masing2 pn dah ada life sendiri..pemikiran pun dah jauh berbeza. Jika dulu mungkin lah sama, kata hasil didikan pendidik yang sama, maka pemikiran pun sama lah kan.. Ohh, not to forget, school sucks.. haha..Ape2 pun yang kontra, sesiapa yang further study ni selalunya memang kahwin lambat.. ciss!! Aku dah menggatal nak kawin ni wehhh...tak saba doh! ;DD



p/s : 24 August, the good friend's engagement..;)

Bulan ini juga ramai hambaNya yang telah kembli ke hadratNya.. Mudah2an Ramadhan ini menjanjikan kamu syurgaNya.. Amin..Untuk arwah nenek saudara saya, juga untuk sesiapa sahaja yang baru kehilangan orang tersayang, mari kita sama2 sedekahkan al-fatihah untuk roh mereka.. semoga dicucuri rahmat..:girl_5:

Ohh ya.. till then ya.. nak out dah ni.. nak balik ke Taman Ilmu dan Budi.. seraya berbuka bersama bakal mertua.. hehe.. papai..

mwahh!
<3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...