20080904

Selamat menjamah santapan!

Jam menunjukkan tepat jam 7mlm..lebih kurang minit ke dua puluh selepas jam tujuh ini akan berkumandanglah azan maghrib menandakan waktu berbuka telahpun tiba.. Au seperti biasa, bari pulang dari Bazaar Ramadhan berdekatan rumahku, juadah biasa, Roti john tanpa sayur.. HAHAA..


Namun hari ini aku keseorangan, memandangkan sang cinta berbuka bersama office mate nya..
Uwaghh..terasa lagi roti jala sedap yang kami beli di Bazaar Taman Medan semalam, sumpah. SEDAPP!! hmmp.. Hari ni macam lain sikit,, sebab ada orang yang tak pernah pedulik dapur berasap atau tidak turun ke dapur.. moga2 ada cahaya keinsafan.. -_-


Sebenarnya, cuti semester dah pun berakhir hari ini, aku pula masih dirumah, sambung cuti.. malas pulak rasa nak balik.. moood tarak! Ramadhan kali ni macam tak berapa nak seronok.. Aku harap satu hari nanti aku akan rasa gemuruh bila tiba bulan yang penuh keberkatan ini..Bukan apa, aku cuma benci Hari Raya..aku tidak bahagia.. :)


Esok aku pulang ke Taman Ilmu dan Budi.. Ada kelas OS.. perghh,, bosan, 3 jam.. nak tak nak kena pergi sebab lecturer Iraq tu nak bagi paper midterm..dia cakap ramai failed, dan mungkin aku adalah di dalam golongan itu.. ye kot!!

Ahh..bosan..bosann!!

Selamat berbuka kawan2!
;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...