20100124

Kemarahan

Bukan untuk kata bahawa kautan itu adalah aku, tetapi aku punya hak untuk memilih dan berkawan dengan sesiapa sahaja yang aku suka.. Jika aku senyum pada kamu mungkin sebenarnya aku sedang berusaha memakai topeng, jadi belajarlah menerima hakikat aku cuma ada 3 orang yang paling aku percayai didalam kehidupan dan salah satunya adalah Liana Nabila.. Pergilah mati kerana aku seorang pembenci. Menyerah sahaja memadai.

Aku benci pemakai topeng walau kadangkala itu adalah aku. Namun tolonglah jangan bertopengkan malaikat dan rasa semua menyanjungi kamu walhal jika buka topeng keluar muka Enam Jahanam,, kebangsatan.. Aku lebih senang bermulut lancang tapi berhati bagus dari bermulut manis tetapi berniat bangkai..

Tolonglah berubah!

Bukannya semua orang suka melihat kamu,, walau 4 daripada 5 mengundi kamu, ingat yang berbaki satu itu adalah AKU.

Kebencian!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...