20100126

Tahu tak aku sedang ketawa

Tuhan itu adil.. Walau perkataan dendam itu sebenarnya suatu yang keji tetapi aku tak peduli. Aku tidak pernah benci orang didalam dunia sehayat hidup aku selain kamu. Maka, kamu tahu betapa besar dosa kamu terhadap aku. Aku tidak kisah untuk senyum dan memaafkan sesiapa, yang memijak belakang, yang menipu yang mengeji, yang mengata, tapi tidak kamu, poser. Maaf, kamu terlalu keji untuk kemaafan.

Saya sayang kawan-kawan saya semuanya..equally.. Saya sayang kesemuanya yang selalu naik kereta saya,, HAHA,, tak mahu taip nama sorang2...sebab saya tiada BFF atau apalancau pun.. Saya telah belajar there's no such thing as BFF cos I learn to treat people equally.. Aku belajar dari kesilapan, jangan mudah mempercayai sesiapa termasuk kawan baik kamu.. Tuhan itu baik dan adil, maka sekarang kamu rasa erti kekecewaan dan pembalasan..Sekurang-kurangnya aku achieve sesuatu didalam kehidupan, tetapi kamu?

Ya, aku kejam.

Tapi kau LEBIH kejam.

Remember?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...