20100112

Selamat Malam

Aku penat dengan kehidupan..
Aku ponteng kelas dan masih lagi memberi alasan..
Maka, aku rasa 2010 ni memang aku masih sama..

Tiada pun tahun baru atau apa pun yang baru.. Kerana yang baru itu melemaskan.
Diam lebih sejuk.

3 comments:

Aida said...

yer. tak perlulah azam-ke-ape jadah- sume tu setiap tahun baru. sebab eventually, tiap tahun pun sume akan menjadi sama saja.

pemimpin still bertambah2 kaya, aku jugak makan gaji tak cukup2.

hahahhahahah~ enjoyyyy!

Marina Ina said...

hahaha...babe, mcm frust je bunyinya... biasalah pemimpin skrg buan boleh pakai..masing2 nak buncitkan perut sendiri je..

huhu

Aida said...

hahaha. agak frust la. nak2 bila artis2 makin lawa. hahahaha..gua struggle kot nak lawa. depa senang ja cucuk sana sini...

hehe..okay. dah lari tajuk. mari kejar balik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...