20100127

Tahu tak I baru basuh kereta dan tiba-tiba hujan lebat

Sengaja je tajuk panjang-panjang. Tapi saya geram juga kadangkala, sebab bukan pertama kali jadi macam ni. Jadi kali ni saya kipitkul je lah. Tadi bosan sangat sebab 3 temujanji bersama lecturer, bos dan kekasih in relationship I semua cancel.. Tapi bukan I yang salah.

Lecturer ada conference di Ampang, Bos ada assigment kes kepala babi di dalam Masjid(haishh) dan kekasih pula meneman kekasih nya ke hospital, ya, kekasih I memang curang. Haha. Jadi I balik rumah dan buat kek. Ya, buat kek. Kawan saya dah bekalkan saya tepung kek, terima kasih sayang. Dalam masa 10 minit lagi kek sudah boleh dimakan. Pencapaian!

Pakcik saya (adik abah saya) baru je meninggal tadi. Arwah seorang yang kesunyian. Haishh. Innalillah.. Atuk baru meninggal tahun lepas, kemudian Pakcik, kerana kencing manis, kemudian Arwah yang baru meninggal tadi..Hmm, dan beberapa hari lepas, kawan sekuliah, sekelas, ke course meninggal kerana accident..Jadi mungkin esok saya akan balik Ipoh(tbe2 Ipoh padahal kampung di Bota)..Sengaja lah alasan untuk menziarah kubur dan kemudian makan wanggey..

Mak pula accident di Jalan Mahameru empat hari lepas. Nasib baik tak teruk,, macam-macam.. Sama nasib macam saya juga.

Haishh.

2 comments:

nabila.nazlan said...

oyehhh!! pencapaian!!! lepas nih ingat nak buat kek tuh je wat bday suprise sape2..save budget..HAHA ..



oi, gembiranya dalam hati, mahu turun ke kampung halaman yer???haha sampaikan salam rindu pada kampung tercinta itu! (macamlah satu kampung kan!?)

Marina Ina said...

ade ke aisyah kata tak sedap.. menggelabah je dia..sbb dia mmg tak suka mkn kek coklat, semua kek pun dia balun je kata tak sedap. gampang..


ohh..skrg saya byk kampung.. ngeee.. baik2 saya kirim salam watak2 terlibat. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...