20080510

7 things

Guyss...guess what! i've been tagged by 3 diff person tapi with the same tag topic. 7 things! hahahh..
iniah orang yang telah mengenakan saya. Cik Salise, En. Farid & Adik Ad
So, lets play the game!

7 Facts on Marina

1. Sangat garang & moody tak pasal [ It is called emosional ]
2. Tak pernah give up settle kan Programming Codes [ I only read codes, ;p ]
3. Currently doing degree in Universiti Islam Antarabangsa[Salise blagak sbb dah grad! ;p]
4. Sangat outspoken sampai ramai kecik hati.. ;(
5. Sangat suka buah buahan
6. Prefer kipas dari air cond
7. Berani

7 things that frightened Marina

1. Tempat tinggi..blurhh! gayat!
2. Lipan, cacing, ular dan semua yang mengengsot. hahah!
3. I lost my bestie.. plis jgn!
4. Hantu..weee!!
5. Whether im going to be employed or not after my graduation
6. Kena marah dgn org yang saya hormati
7. Presentation - If im not the one yang siapkan assignment tersebut. ;p

7 Songs for the meantime

1. Rihanna - Take the bow
2. Couple - Tentang Kita
3. The Killers - Mr Brightside
4. No Air - Jordin Spark feat Chris Brown
5. The Strokes - Room of Fire
6. Secondhand Serenade - Fall For You
7. Bittersweet - Burn Berlin Down

7 phrases which Marina always said

1. Go to hell!
2. Like I care??
3. Owhh ehh??
4. Ntah ape2 [ En. Ceghap benci saya ckp mcm ni, ok tak ckp lg ]
5. Menggelabah, blasah kang!
6. Boleh blah oke?! [ sama cam Salise ]
7. Kerek nak mampos minah tu, do!

7 valuables things for Marina

1. My family
2. My bestie [ Hanneys, Mom, Jue ]
3. My lappy
4. My hp
5. My books and all the notes i'll keep em all, promise!
6. My camera
7. Basically, all things that belong to me are valuable

7 first times in Marina

1. 1st true love, when I was 18
2. 1st laptop bought by my dad, when I was 18
3. 1st mobile phone when i was 14 years old, it was Alcatel! hahah..
4. 1st Debating Competition when I was in form 4, menang lawan SAMBEST babe!
5. 1st date, hahahh! dgn sape eh? ;p
6. 1st time kene backstab by ppl I trust most..it was on the last February.. :(
7. 1st time putus cinta..Pathetically,it was really hurts babe!

7 Lucky Persons [for i pass this tag around :P ]

1. En. Ceghap [ tolonglah jawab tag ni ]
2. Tazz [ my junior kt skolah yg sgt chantek! ]
3. Nabila [ jantung hati saya ]
4. Hannaneys [ jiwa saya ]
5. Juhairah [ tempat bermanja saya ]
6. Alia-ness [ new friend of mine yang sedang doing TESOL kt Australia ]
7. Loque [ Ha, ni tag utk Loque, hari tu anda tag saya kn? ;p ]

hoho...rajin-rajin kalau tak de idea nak publish entry apa, silalah jawab tag ni eh..
its kinda fun lah, at least ppl noe lil bit bout you kan? tapi kalau tak nak jawab pun takpe..
jadahnye nak pakse2 ni...hahahh..wek! ;p

2 comments:

-ad si kecikbesau- said...

ayat ni...
"jadahnye nak pakse2 ni..."
mcm knal jek..haheahehahhahe...
ceh..adik jek di panggelnye..
syahdu sayep~~~~~ huahua...

Marina Ina said...

hahah...itu adalah ayat ad.
sebab itu lah ade wek! dihujung nya...
;))
adik ad! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...