20080530

Aku suka gila entry ni!!

Mungkin aku memang kejam dan berhati batu.

Atau aku hanya tidak tahan dengan 2 perkataan yang sangat memualkan dalam sejarah penggunaan bahasa melayu seorang lelaki yang cuba mengimpress perempuan dan ianya adalah:

“Awak” dan “Saya”.

Aku tiada masalah dengan mana mana lelaki yang selesa menggunakan kedua dua perkataan itu tadi sekiranya memang upbringing mereka menggalakkan penggunaan kata-kata itu dalam berbahasa dengan orang lain disekitar mereka. Tetapi kalau ianya digunakan oleh seorang lelaki suku abad yang badly wants to impress a girl, then darling, please, get the fuck out of my face.

Grow up.
Aku bukan budak 16 tahun yang merasakan orang bercinta atau yang baru nak bercinta yang membahasakan diri masing masing dengan awak dan saya serasa seperti mereka adalah the cutest couple ever alive. Aku dah 23. Dan walaupun tiada pengalaman dalam bidang berkaitan, melihat orang sekeliling aku menggunakan kata kata itu sudah cukup untuk membuat aku mahu menghentakkan kepala aku ke dinding atau menghentak kepala sendiri dengan blok batu bata yang bersepah di construction site.

Kamu tu dah suku abad. Apa alasan kamu nak menggunakan kata kata sejijik itu. Tolong lah. Jangan fikir aku impressed gila babi bila kamu guna perkataan perkataan dan ayat ayat comel bodoh yang hanya layak digunakan untuk memikat budak 12 tahun.

Aku lebih rela menghabiskan waktu tua aku seorang diri dan survive waktu waktu gersang through masturbation dan koleksi porno pelbagai negara daripada bercinta dengan orang yang berbadan 25 tahun dan berotak 12 tahun. Menyedihkan. Pergilah jual ayat ayat bodoh kamu itu pada perempuan lain.

Tapi, seperti biasa, aku tak adalah sekejam itu. Hanya kerana hati kejam aku sama sekali tidak sesuai dengan muka comel aku. Kalau muka aku macam penjenayah, dipenuhi bekas bekas jahitan akibat dari pergaduhan rather than bekas jerawat, iya, mungkin aku akan jadi si kejam sejati. Dan oleh kerana itu, aku tidaklah menyatakan right to his face bahawasanya aku teramatlah menyampah dengan gaya percubaan mengoratnya itu. Aku lebih selesa mengignore segala taktik najis yang diusahakan oleh lelaki suku abad ini. Maaf. Aku tak berminat.

Apa yang bakal kamu lakukan kalau mesej sebegini masuk ke telefon bimbit kamu:

“Hye awak..tgh watpe? Mesti awak serabut kan asyik dapat mesej dari sy? Hehe..”

Pilihan pertama:
Bunuh si penghantar.

Pilihan kedua:
Bunuh orang terdekat.

Pilihan ketiga:
Bunuh diri sendiri.

Plis deh.

Meh aku teka jawapan gadis gadis yang fall for this kind of shit:

“Hye awk.. tkde watpe.. Eh tkdelaa.. Tk serabutlaa.. Hehe. Awk tgh watpe?”

Jika kamu perasaan, orang orang yang lembut hatinya akan menggunakan 2 atau 3 titik (paling maksima) di setiap penghujung ayat dalam setiap SMS nya. Mahu tahu kenapa? Ianya menandakan yang penghantar mesej berkenaan ingin mengimply yang sekiranya dia sedang menuturkan kata kata itu, ianya adalah dalam keadaan meleret leret ala ala manja. Ini cara ayat tersebut dituturkan sekiranya ia digunakan secara face to face:

“Hai awaaaaaak”
“Takde buat apeeeeee”
“Eh, takdelaaaaaa”
“Tak serabut laaaaaaaaaa”
*Ketawa ketawa konon comel*
“Awak tengah buat ape?”


Plis deh.

Dan jika kamu fikir aku akan membalas mesej bodoh kamu yang hanya inginkan penafian bahawa kamu menyerabutkan aku dengan mesej mesej kamu, plis deh. Get a fucking life. Taktik itu hanya work on bimbos and kambings.

Kambing pun tak mungkin sebodoh itu.

Mendingan gue jadi kambing.


p/s: this post is taken from syefa's blog!! im luvin it!! credit to Syefa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...