20080526

Hot Stage! Blurhhh!!






HOT STAGE MCPA HALL 25 MAY 2008
WARTAWAN: AZIZULHAKIM

analisis tak mengikut urutan band yg perform(AKULUPA)

gig bermula sekitar jam 2pm...
ramai supporters berpusu2 masuk ke tingkat atas mcpa hall dgn perasaan yg amat excited(Allah je yg tau betapa excitednya kami..wakakaka)

gig bermula dgn band JULIE GOES OVERSEA..perh band nih layan weh...mantap tahap gaban ultraman..
what a very great opening...

pastuh aku lupa ar band ape perform..sape tau tolong la ckp yek...sbb aku tak tgk...

pastu ade KID N XERA
perh ni lagi satu band yg gempak...
semua pakat2 gumbira berdansa..

(aku lupa sape perform)
THE BORJUIS
HALF ASLEEP
THE RHAMAN


selepas itu,ade band Y2K..
band yg mmg popular ngn topeng2 diorang...
diorang bawak lagu cover UMBRELLA perh mmg TERBAIK weh...serius...
pastu lagu LARA yg sememangnya best!

then ade BUNKFACE
diorang bawak lagu baru BUNKFACE ANTHEM...layan wehhh~~~
then ade silly lily ape sume...

COUPLE!
wahahaha time nih MCPA cam nak roboh..(waa!! dengki siall!!)
diorang terbaik!
ade lagu baru ape ntah tajuk die diorang main...

after that ade THE OTHERSIDE ORCHESTRA..
aku tetibe buershuffle time diorang nih..haha( jijul, i taw u shuffle cmne, i nmpk kt LimKokWing...BHAHAHAA)
popular ngn lampu lampu diorang..(mmg gempak band ni, seriyes!)
mak ai happening weh!

pastuh...erm...(siot lah aku pelupa sial)...
tak silap aku MEET UNCLE HUSSAIN!
wah band nih sape tak knal kan..
mmg budak2 pakat2 berpogo sana pogo sini...(pogo?)

OH CHENTAKU!
perform dgn cara yg tersendirii...
crowd layann~~~

pastu band ONE BUCK SHORT menjelma!
crowd menunggu lagu kelibat korupsi...pastu ngn lagu lame diorang yg best tuh ape ntah tajuk die...

pastuh...BITTERSWEET!!!band nih menghangatkan suasana wehh!
lagu burn berlin down tu berhantu doh!(Piji berhantu aku rasa..bwahaha,jeles do!!)


then OAG!
time nih aku berehat sbb bittersweet buat aku penat..(jijul mosh sakan, sampai berpelu2, BAHAHHAHH)
diorang nih takyah bgtau la..da mmg BEST!

pastuh ade band jemputan..
time nih ramai budak2 balik termasuk aku!

demikian lah laporan aku yg macam SAKAI ttg gig HOT STAGE!
wakakaka..
sape2 yg nak tambah2 pasal gig ni silekan lah yekk~

-azizulhakim-



p/s : Taken from Ezzah blog, from Azizulhakim si mosher! GAHAHAH!! aku dengki, dengki, dengki!

4 comments:

Anonymous said...

Nama pun hot stage. Setanding dengan band-band yg perform sumenya hot!

Taz Jaafar said...

pijie mmg berhantu. uhhh. love you too pijie. :)

Mirrul said...

gig ni mmg HOT tahap basah lencun.
otherside orchestra best!

little e=two said...

hehi.ur welcome ena ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...