20080510

Kesian...

Hahahh...tgh2 hari yang panas ni..aku nak bercerita pasal sorg minah yang ada mental disorder, ataw dalam bahasa melayu nya sakit mental lah kan..
dia ni bukan blogger pon, tapi kan suka gila menyemak kt blog2 blogger..hahahh..
ade je minah ni kt shout box sesape..kesian tak? mungkin dia ni kurang kasih sayang dan perhatian... iya lah, ex-bf dia nak kawan dgn pmpn lain pn dia jeles, so maknyanya lack of love la kan?ish2.. kesian dowh..sumpah.. aku pn simpati gak..

tapi aku nak cakap satu lah, dia mmg tak berjaya langsung nak provoke aku..sebb mental aku sihat dan waras lagi...hahahh! tak bleh bla dow minaah ni...guna ayat aku plak, kecoh2 kt shout box semua org..contoh tiru ayat aku..terguling2 gelak, stalker dan jujur, aku benci kau...kesian gila...hahah..simpati..sape2 ajar lah minah ni buat blog, bia dia boleh cakap byk
kat situ...kesian..kesian...hahahh...anak terbuang kot? ;p

Kesian btul weh...huhu.. aku rasa dia dah tak de modal lah tu nak cakap ape. kata org tua2, senyap tu lagi baik, dari banyak cakap...dosa kau pun dh bertambah secara free.. kan? hehe...kesian..sumpah..tak taw nak describe kau ni what type of lady lah..malu aku jadi perempuan..;p

kau femes eh? mmg lah..kau kan ske mencapap kat blog semua org, pastu masuk pertandingan kalah pulak tuh.. adeh..tak cukup aset nak menang kot! wakakaka... *gelak sampai terguling* minah, sory kalau kau terasa, sbb kalau kau tak terasa, sah2 lah entry ni bukan untuk kau..
tp kalau kau terasa, so btul lah ape aku ckp tu kn? hihihi...seronok nya..

orang nak ada blog, kau nak menyebok, org buat pertandingan sme kau nak masuk, orang ada myspace kau nak buat myspace, org nak ada ramai kawan kau pn nak ramai kawan, org nak pegi gig kau nak gig, sikit lagi mesti kau buat blog jugak kan?
kesian...kesian...kesian... dah lah jeles kat aku..kenapa kau nak jeles eh? sbb pe eh? kau kan lagi chantek, femes, hot chix gitu! wakakaka..oh, lupa sbb kau jeles aku pnh kawan dgn ex kau yang tak hensem tu..wahahaha..

aku dah tak kawan dgn dia dow! seriyes.kau amek lah ex kau tu, simpan dalam poket.. tak pon letak dalam hutan, tak de lah die nak menggatal dgn prempuan lain kan?hahahh..
kau keje buat cara keje lah wehh..tak payah nak cari musuh.. sbb org sme tak nak bermusuh dgn engkau pon..tak cukup layak nak dibuat musuh...shooohh!!

ee...jijik ah tgok muka kau sekarang..kau dah buat masalah dgn aku..so kau terimalah akibat nye eh? kau kate kau tak cari pasal dgn org eh? kau silap..kau start cari pasal dgn aku.
so, watch out minah..igt la..aku kesian dgn kau...simpati gila dowh! kureng kasih sayang & perhatian..hihi~

ha, pasni..mesti post ni pon kau nak copy-paste kan? kesian lagi kat kau..ske main2 kan ayat org..ish ish..ohh,,lupa..kau kan mental disorder~ kau jumpa psychologist, nak tak? huhu~

5 comments:

alia amirah said...

wow!

ena has spoken.

ade jgk org cmtu eh? malu kaum btol kn.

p.s - nnt lia bt tag tu k?

Marina Ina said...

malu kan..mmg ada pmpn gini.
ini nama nya mengagih simpati..
hihi~

thnx alia! ;)

Aida Zahrol said...

menagih simpati + menagih kasih sayang...hak3

am_ramzi said...

mak aih..sape ena..jom jom gossiping..

Marina Ina said...

salise: biase lah..minah bajet mmg cmtu..hihi~

am: ade lah sorg minah poyo ni.
nnt ena cite eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...