20080506

Happy Birthday soulmate

should i publish this post..
owh.. its just a wish..

Happy 23rd birthday to my bestfriend, my soulmate

may Allah bless you..
semoga dgn bertambah 1 angka pd umurmu menjadikan kamu lebih matang..
semoga kau mendapat cinta yg kau impikan..
semoga kau berjaya dgn cemerlang dlm peperiksaan..
semoga kau lebih meghargai seseorg..



Terima Kasih kerana pernah..

mengajar aku erti kasih syg
menjadi teman aku berpolitik
mengajar aku erti pengorbanan
mengajar aku erti kesabaran
mengajar aku tentang kepercayaan
mengajar aku tentang warna2 dlm kehidupan
mengajar aku tentang hidup bermaruah
mengajar aku apa erti keMelayuan
mengajar aku erti kesakitan dlm kehidupan
menjadi teman di kala kesunyian
mengajar aku erti persahabatan
mengajar aku menghargai sesorg yang aku syg
engkau sering memuji aku
engkau juga yg pernah menghina aku
menjadi soulmate aku
membuat aku menangis dgn sgt teruk pertama kali dlm hidupku
menjadi kejam!
memanggil aku gadis brilliant
tidak menyamakan aku dgn mana2 gadis
kau musuh dan teman
terima kasih..

&

Selamat Hari Lahir yg ke 23



memory




memory...a very nice place


walaupun aku sgt BENCI pdmu skrg aku tkkn lupa kau pernah menjadi sahabatku

TERIMA KASIH SAHABAT!

3 comments:

nabila.nazlan said...

ye..happy bday buat die juge..kerna mngajar syg sy erti persahabtan+hidup sebenar....thanx juge kerna penah hadir lam hidup kamu..

Taz Jaafar said...

kak mena x wish bday kite pun :(

Marina Ina said...

mom : betul syg...

tazz: aiyak! birthday tazz pn 6.5 ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...