20080519

Maximizing your satisfaction

Tingkatkan kepuasan korang bermain ym atau msn. mmg sangat best oke!
saya publish pon sbb ramai my friends dlm ym still tk de sweet IM ni..
sebab apa saya kata best? korg tgok bwh ni:


Ada extra real emoticons utk express lg secara real ape yg korg rasa. sedih, ketawa, menangis,
marah, cinta, rindu..semua ada wehh!! tgok atas tu..ym biasa tk de kan??
Kalau ym biasa ada 1 bar atas tu utk application, cube tgok yg saya bulatkn tu. ada itu je kn?
kalau ada software ni, akan ada 1 bar lg kt bwh dia utk extra applications.




So far, kawan2 yg ada cume anis, am, jue dgn k.ireen je..so saya dgn anis mmg ske main jerit2..
tgok budak kecik atas tu. chomel oke! korang dh tk pyh buzz2!..jerit sudeyh..mmg nyaring.
tekojut kwn korang. kompem! hahahahh.. yg Ronaldinho tu pon icon favourite saya dan anis..
sbb pe eh? sbb gigi dia kot..wakakaka... ;p





ni contoh2 application yang ada. tgok 2nd bar kt bwh tu.ada byk gile..extra2 application utk express lg feeling anda dan meningkatkan kepuasan anda ketika ber messenger..hehe.
try lahh...download installer ni..sure gempak!! pastu jom kite main tembak2 skrin..mcm saya dgn anis..hahah...


Jikan anda berminat, anda boleh download installer ni, mudah aje..senang..free lg..

6 comments:

Retro9 said...

kalo kom agak2 retro tuh rase2 tak elok la gune leh gile kom tuh dibuatnye..cik angle jom masuk sini mayonye ruangan lepas tekanan hik3.. http://www.leoxa.com/mayo ..link mayo balik ok !!

nabila.nazlan said...

oit..aku de gaks!!!bungekk cme xponah je ym ngn ko slalu..wakakakakakaka

Marina Ina said...

sudah link ke mayo! hehe.

nabila : ko ade eh syg? tak pasan lah
sbb kamu jrg on9 ym..lalala~

Retro9 said...

sudah2..pasal sweetim nie mayo ade gune dlu..but rasa cam leh harm kom jek..soo mayo del la..

but jgn la korang x pakai,pakai jek takde mende!!hahahh

alia amirah said...

nk jugekk.tumpang dl eh ena.cmbest jek!

Marina Ina said...

mmg best ler... mayo nye pc jem kot. bwahahaha...best wooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...