20080806

Fakap.

Tiga hari ni aku rasa fakap gila.. sme benda macam tak kena. Aku baru pas quiz AI and malangnya aku lost 7 markah sebab terbalik guna rumus untuk calculate nodes tu, memang demm lah!! Tak cukup2 malam tadi sakit hati pasal something stupid(i think this is not so stupid) pagi ni aku tambah kan lagi kacau bilau dalam pale otak aku ni!


Cuba korang bayangkan, if something yang korang nak tak dapat, tapi orang lain dapat, sakit hati tak? Then apsal plak nak sebok nak apa yang aku nak? Tak boleh buat benda lain ke? Sebenarnya, feeling unsecure macam ni dah lama aku rasa, sejak sekolah menengah lagi and supposedly, aku kena ada satu skill untuk atasi rasa yang agak fakap ni, tapi aku gagal.


Satu persatu benda buat aku sakit hati, nak list down malaslah, sebab nnt orang bca, mcm tak sedap pulak..Tapi tulah, aku nak jugak buat apa yang aku wish. Tapi kenapa plak ada yang potong semua impian aku eh? Pastu nanti ada plak mulut2 cibai cakap, "Alah, ena tu tau tiru orang je" Fak, aku dulu yang wish dow!


Gelabah nak mampos.

Kenapa lah aku kena rasa semua benda fak ni? yang paling sakit hati pasal quiz ni lah..bangun pagi tadi, aku wish supaya semua rasa fakap ni hilang, tapi quiz ni buat aku rasa betul2 fak dow!!
Sekarang aku rasa nak ketenangan sangat². Tolong bawa aku keluar dari UIA yang banyak poser ni..

If u do not wish to do it at the first place then why should you do that? Memang saja nak sakitkan hati aku ke? Ntah, sory to say, memang feeling unsecure ni memang fak untuk diperkata kan, plus, benda ni memang tak bleh nak describe lagi. Memang sakit hati.

Kenapa semua orang boleh pretend to be ok? Kenapa semua orang rasa menjadi poser tu cooool?

Fak. Fak. Fak.


______________________________________________________________

P/s : Siapa dapat kira berapa banyak word fak aku guna? demyu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...