20080817

Ohh, aku dah tahu yang kau maksudkan itu adalah aku

Ini adalah cubaan mengeji, mengutuk, menghina aku secara terang2an. Tahiah kawan, kau berjaya provoke aku. Mungkin kau akan menang sebab aku bukan suka cari pengaruh macam yang 'dia' cakap. Aku adalah aku, hanya aku yang tahu, jika ada orang yang 'tahu', lantas mereka adalah sangat beerti di dalam hidup aku. Aku tak perlu kan ramai kawan. 1,2 bagi aku sudah cukup. Namun untuk membunuh selain dari 1,2 itu tidak mungkin. Apatah lagi membunuh yang 1,2 itu.


Pengalaman banyak mengajar aku, dan aku yakin kau juga. Tidak perlu kau guna kan balik perkataan yang aku gunakan untuk indirectly menghina aku. Perkataan itu sangat indah yang memang datang dari dalam hati aku untuk insan istimewa seperti engkau. Mungkin banyak yang kau tidak tahu tentang diri aku.. Jika kau rasa kau ingin juga golong kan aku dalam sampah yang engkau jijik melihat nya, teruskan.


Namun bagi aku, apa yang aku buat adalah bersebab. Apa yang berlaku tentu jika bukan sebabnya datang dari aku, sebab itu datang dari diri engkau sendiri. Ya, mungkin kau kata kau menangis hari ini, tapi aku dan 'dia', sudah berminggu2 menangis kerana engkau. Tapi tak apa, aku sayang engkau, love you more than everything.

I hate this messiness, i hope you know that you're not the only one being deeply hurt, i might be someone else, it might be me, it might be others.

Now you know the REAL me? And now i know the REAL you, thank you and i am sorry.

--"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...