20080806

Negeri di bawah angin.

Boleh aku cakap sikit, semakin lama aku kt uia ni, orang2 dari satu negeri ni semakin bertindak menjengkelkan.

  • Semakin ramai jadi lalang, depan lain belakang lain
  • Semakin ramai jadi backstabber
  • Semakin ramai suka fitnah orang
  • Semakin ramai yang tak suka siapkan assignment, menyusahkan orang lain
  • Semakin ramai yang budget hot
  • Semakin ramai yang culture shock

Jap, aku rasa ktorg dah found out 6 orang dari negeri yang sama yang macam fak mempunyai kriteria di atas ni.. Memalukan negeri anda lah..Ni pun aku dengar dari seorang kawan lelaki aku kt UIA ni, pasal perangai budak tu. Depan baiknyee.. pijak semut tak mati, belakang.. perghhhh..

Alamak, terlebih sudah!


p/s : not all of them, but most of them.. :)

4 comments:

kumbi said...

emmmm........

Capik said...

muehehe...kelakor laa...tp best jer baca...owhh study kat uia...hihihi....nway,keep updating the blog yerp...nice blog...

nabila.nazlan said...

erm..patutkah kita wat 1 demonstrasi tuk kita memulaukan mereka???ciss...sumer nyer samerrr!!

Aida Zahrol said...

negeri mana ni beb? /:)

i nak tau gak...langkah berhati2 tuk i berhadapan mereka yg dr negeri ini...

neway..i pun ada banyak masalah ngan people from one state ni...

sgt mengecewakan...~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...