20080812

so, yeahh!!!

Hari ini, jam ini, pertama kali IIUM-Community wireless connection connected! haha, which means, ini lah pertama kali wireless telah di centralized di taman ilmu dan budi. Rasa loser pada hari Sabtu untuk troubleshoot binatang ni worth it lah kan. hahahahh..

Tunggu dari 12.30 sampai pukul 3 ptg untuk troubleshoot benda yang sepatutnya boleh siap dalam masa 5minit membuatkan aku sedar pentingnya seorang yang bergelar sahabat. fak kepada orang yang memperjudikan erti persahabatan itu. Kudos to people who appreciate it.


Dahlah pergi tak bawak charger, aku telah menebalkan muka pinjam charger dari 5 strangers yang pertama kali aku lihat wajah mereka di uia ni.. haha..dengan hingus meleleh kat hidung tanpa membawa bekalan tisu yang banyak aku rasa diri ni loser gila babi.


Babak bodoh 1 :

"sis, pinjam charger"

"alamak, i nak guna"


Babak bodoh 2:

"sis, can i borrow your charger"

"[speak nothing while giving me hers with annoyingnessss face i've ever seeen!!!]"


Babak bodoh 3:

"sis, boleh pinjam kejap charger"

"alaaa.. i nak balik dah ni, soryy"


Babak bodoh 4, paling bangang :

"Bro i nak pinjam u punya charger" [ muka innocent ]

" [ sengih2 kambing ] i tak bawak charger, tapi kt hidung u ada tisu [ gelakkan aku ]"


Fak. aku tahu diorg dalam hati sure tengok aku sangat annoying. And at last aku figure out something bahawa laptop ni dah korup windownya. Bro SRC bg pinjam cd window dia, at last selepas beberapa jam jadi orang bodoh depan AIKOL, ia telah berjaya.

Beberapa minit sebelum berjaya:


Daeng : Eh, buat apa kat sini, configure wireless?
Ena : Iyer lahh.. --'
Daeng : Perlukah?


___________________________________________________________________

Memang sangat perlu, dan telah berjaya! yeahhh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...