20090801

Hari Pertama Ogos

Hari ni aku,zira dengan mom, akan ke Bukit Kiara. Nak cakap macam kampung pun suka hati kaulah, tapi aku memang suka Search. Kata Legend. Kalau kau bangga dengan hippies bodoh tu, apa salahnya kami support local act. Ohh, hari ni juga (di tempat yang sama) Pesawat perform. AWWW, suddenly fall in love dengan muzik yang mereka bawa..Tak terlalu indie. Tengok lah influence.. Ahh, Republic of Bricfields tak payah cakap lah, memang suka. Jadi rasa hari ni memang lengkap rokenrol kat Polo Pavillion tu..Gila tak boleh blah aku ni. \m/\m/ Ahh, lantak lah janjirok je lah..hhee


Ohh, becakap tentang hari pertama Ogos, hari ni hari keputeraan seorang rakin baik iaitu Encik Ashraf, semoga Tuhan memanjangkan usianya. Ehhm, sebenarnya banyak nak cakap, tapi tak tahu kenapa berat nak tulis, padahal internet ada je semedang.. itu lah manusia, suka buat macam-macam alasan. Sempena bulan Syaaban ni, aku memang insaf, mana tak nya ada 3 upcoming gigs bulan ni termasuk hari ni, MTV World Stage dan KPACC Charity Gig. Apa nak jadi aku ni?


Ok, hari ni pun ada perhimpunan mansuhkan ISA di SOGO, dan kawasan-kawasan sekitar KL. Jadi batalkanlah hasrat murni kau untuk ke Chow Kit atau membeli belah di SOGO, sebab end up mesti maki2..


Kan elok kalau ikut aku;

\m/\m/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...